The Saga Continues

Thursday, August 9, 2012

Wu-Tat Thursday # 18:

Every Thursday we will be posting up pics of Wu-Tang tats from fans, artists and aliens. If you have Tattoos that you would like to share, please email us at wutangmami@gmail.com

 
 

 
  

I think when someone gets a Wu tattoo they are showing the greatest respect and homage to the music work and words of Wu-Tang,  bong!
- The RZA

38 comments:

  1. I love Wu-Tang and have been listening since the early 90's, but do these people think that any of the Wu-Tang members would ever get tattoos of any of these people? Hell no. Wake the hell up and stop disgracing your bodies.

    ReplyDelete
    Replies
    1. really dude. suck it. mr OG over here has been listen to the clan since the 90s. whoopity fuckin doo. what tattoo/s do you have if you have any? i bet its some awesome tribal design, what tribe are you from? what does that design mean? are you a good hunter? are you the best warrior in your tribe. no you are some 9 to 5 piece of shit that has to push their views on everyone else. shut the fuck up and let people live their lives. you dont want a wu tang tattoo? DONT GET ONE. pussy.

      Delete
    2. maybe if these people influenced the wu an equal amount they would. just because you dont like something doesnt mean the rest of the world shouldnt. sour c*nt!

      Delete
    3. Shut up bitch

      Delete
    4. Who are you to tell people they can't have a tattoo of something they like?

      Delete
    5. yeah I'm going to have to agree with everyone else, this guy is a bitch.

      Delete
    6. stupid tattoos. i agree with him.

      Delete
    7. hes not a bitch he's stating his opinion you fucks

      Delete
    8. Thank you, you people are great. Aside from the few comments made by people that are smart enough to understand that everyone can have their opinion we have one assumes I'm a male, one assumes that I'm a 9 to 5 worker with tribal tattoos making it sound like having a tattoo makes you somehow tougher when it doesn't. And just for the record, I'm not a sour c*nt you quick to react, monkey-see-monkey-do, everyone jump off a bridge if you see everyone else doing it, ignorant, mindless zombie parasites who are too busy still playing video games to grow up, accept responsibility and become real men or women and do something productive for society. And while we're at it, research the true meaning and history of tattoos and the real respect that is revered for these ancient art forms by various cultures. Then you'll see how once again, us Americans exploit something pure.

      Delete
    9. your face is a disgrace so stop showing it around here...

      Delete
  2. gay faggot tats.

    ReplyDelete
  3. Most of them look like complete shit...If youre gonna get a wu tat, dont go with the first or cheapest tattoo artist that shows up. Youre gonna have this for the rest of your life. Fucking people are dumb as shit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Who the fuck are you? Your opinion means nothing.

      Delete
    2. Ur rude....i have an amazing tattoo artist n he did a fabulous job on mine. Yea who are u to judge?? N you dont know how much $ ppl sent on their tatts. Fuckin hater

      Delete
    3. If those people did spend big money on their tats they got fuckin robbed lol

      Delete
  4. How about some ODB Burlesque?

    http://www.youtube.com/watch?v=oSOcRE7CXec&feature=g-upl

    ReplyDelete
  5. Wu-Tang Clan is Legendary. I believe this shows that True Legend never dies.

    ReplyDelete
  6. There was a couple of tight ones I'm there..The Killa Bee on the New was Bomb Ads

    ReplyDelete
  7. Wu Tang is for the children

    ReplyDelete
  8. Oh shit mine is the twelfth one down!!! Sweet!!! Suuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  9. I just sent in my tattoos also ! hope you guys like them whenever they show up, my name is denny desormeaux . i have three massive wu tattoos all designed and tattooed by professional artists ! once again i hope you guys like them !

    ReplyDelete
  10. I have seven hours in to my Clan peice, four to go before I post it. If you have a problem with a Wu tat, why are you looking at them. Read the quote at the bottom of the pics, Wu Tang is forever. Peace, love, and cream.

    ReplyDelete
  11. They all do look pretty bad...

    ReplyDelete
  12. LOL the internet will never change you guys are crazy for putting up anything on here. no matter what it is.. people are going to troll the fuck out of you.. everyone has their opinions shut the fuck up and get used to it.

    ReplyDelete
  13. Wu tang clan ain't nothing to fuk wit..!! tatoos or no u guys are all disrespectin the wu by arguing like lil bitches lol get over it smoke a blunt n get back to Facebookin ur boring lifestyles... eLo

    ReplyDelete
  14. hes not stating his opinion when he says "stop disgracing your bodies". all in all that guys a bitch and should get off this page if hes not apart of wu-nation

    ReplyDelete
  15. WU TANG IS ALL THE KNOWLEDGE U NEED GO OUT BUY YOU A COPY OF THE DOUBLE ALBUM ALL MY REAL HIPHOPPERS WILL ALL READY OWN IT SMOKE A BLUNT DRINK A BEER AND LEARN SOMETHING AND LIKE HOMIE SAID QUIT ARGUING LIKE LITTLE BITCHES

    ReplyDelete
  16. Lols Gag is the the Best Lol Network Ever, where you can every thing is lol and Funny, Troll Images, Prank Peoples, Funny Peoples, funny planet, funny facts, funny cartoons, funny movies pics, iphone funny, funny jokes, Prank Images, Fail Pictures, Epic Pictures, Lols and Gags, Lol Pictures, Funny Pictures, Lol is the Laugh out of Laugh where you can Fun Unlimited and Laughing Unlimited.
    lolsgag.com

    ReplyDelete